EL LLUÍS FA 70 ANYS


Perdoneu, avui m'he deixat anar per les qüestions personals.
El company Lluís salta dels seixanta anys i es planta als 70. Ell va ser el meu pare escalador que em va portar a escalar quan començava. Els companys li hem volgut fer una petita celebració. Hem anat a escalar la via JR que ell amb l'Amadeu em va dedicar. Nosaltres li hem regalat una nina inflable i un vol en parapent. La nina li hem portat a escalar. Hem rigut molt. Se que algú ens criticarà de masclistes però jo personalment crec que no cal donar-li tantes voltes. No passa de ser una broma divertida entre companys i companya. Em recordava les comiats de solteres amb penis al cap. Us deixo algunes imatges perquè vegeu que ens ho hem passat molt bé.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESCALADA ESPORTIVA A SOLIUS: ROCA PONÇA

LA GORRA MARINERA: VIA SARGANTANES

PEDRAFORCA: VIA PANY