VIDA PRIVADA: ELS COMPANYS SON UNS CABRONS


Avui és el meu aniversari. He fet 65 tacos. Havia pensat convidar als companys/es a esmorzar al nostre refugi de muntanya: El mirador de Sant Llorenç, com no. Resulta els molt cabrons - cabrones m'han organitzat una festassa... Ells no ho han vist però ha hagut un moment que m'he emocionat. Això de l'amistat és la rehòstia. M'han regalat un casc - el tenia molt tocat - i una baga de reunió que ja també havia entrat en anys. I una postal amb felicitacions. Cabrons, jo no volia regals... el millor regal és la seva amistat. Però m'ha fet molta il·lusió, ho sento sóc una mica tonto!!!

MOLTES, MOLTES I MOLTES GRÀCIES....

Perdoneu si en aquest blog tan formal, avui m'he deixat emportar pels emocions.... 







Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESCALADA ESPORTIVA A SOLIUS: ROCA PONÇA

LA GORRA MARINERA: VIA SARGANTANES

PEDRAFORCA: VIA PANY