NOVES VIES AL SECTOR DE LOS AMIGOS DE CASTELLONROI??

A la trobada d'escaladors de la SEAM van passar una nova ressenya de vies del Sector los Amigos (Els amics) amb 40 línies, no crec que se'n puguin fer-ne gaires més. Avui he decidit anar a provar les que estan situades més a la dreta. Ens cal una bona pujada per arribar-hi. I he "disfrutat" com un crio.
El sector de los Amigos de Castellonroi és una cinglera allargada que està farcida de vies d'escalada amb diferent dificultat (IV+ - 7a). En la zona central vaig pràcticament començar a escalar jo de forma seriosa, per aquest motiu m'ha fet il·lusió tornar-hi però ara començar per la dreta i recordar la zona.
És una zona d'hivern principalment, ja que està encara al sud. La majoria de vies han estat equipades per en Jordi Marmolejo.
Em permeto en acabar aquesta entrada posar un track per ajudar a la gent que no ha estat mai. S'aparca a uns 30 metres de la paret i ja teniu feina a buscar les vostres vies.
Per obtenir el track
Powered by Wikiloc

Comentaris

  1. Gràcies pel track, hi vaig estar un cop, però ja no me'n recordo per on s'hi va. A veure si algun dia m'hi atanso per agafar força a la cama

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

ESCALADA ESPORTIVA A SOLIUS: ROCA PONÇA

LA GORRA MARINERA: VIA SARGANTANES

VIA JR - EL QUE TE COMPANYS TE UN TRESOR