ESPORTIVA SANG NOVA (SANT LLORENÇ). BATEIG DELS MEUS NETS


Fa temps havia descobert un petit sector l'esportiva sota del bar El Mirador de Sant Llorenç de Montgai. Avui he anat amb els meus néts Quim i Pol a escalar. Era el seu bateig en el món de l'escalada. Tenen 7 anys. No crec que sigui el millor lloc per començar ja que, si més no, les dues vies de l'esquerra són de V (o més) , encara que hi ha moltes assegurances i es pot fer trampes (A0) però no crec que sigui la millor forma de començar... Com els hi costava he decidit anar al Triangle i hem fet un tram de la via Per la canalla que pensant en ells, d'alguna manera, ja els hi vaig dedicar.


SECTOR ESPORTIVA: SANG NOVA

Són 4 línies d'uns 5 metres amb força assegurances per no passar por, a més a més, hi ha posats unes preses artificials per ajudar-nos a pujar millor. Hi ha un cartell amb el nom del mini-sector: SANG NOVA

1a via a la dreta: És la que està més a la dreta de totes. És puja per dos replans fins arribar a una fissura on ens toca escalar. Al final es més passador. Alerta no tocar el sostre amb el cap.

2a via de la dreta: Puja per un diedre ben bonic fins arribar a una petita fissura molt vertical i sense preses bones. Hi ha un pas final de decisió. 


Aquestes dues vies es fan des d'una cadena amb anella, mentre que en les dues  properes ens penjarem de dos parabolts on haurem de posar dos mosquetons. Entenc que al final haurem d'anar a buscar la cadena de les anteriors línies.

2a via de l'esquerra: Pujada dreta i vertical per un mur amb preses artificials. (No l'he feta - pendent).

1a via de l'esquerra: Puja per un marcat diedre.  (No l'he fet - pendent)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESPORTIVA A GAVASA (o GABASA): SOLITUD I PLAER

AMBIENT ALPÍ: LA CRESTA DE CUBIL

REGUST PIRINENC, VIA DE LUXE: A DONDE VAS JORGITO

ESPORTIVA O CLÀSSICA:L'OBAGA MALA: VIA IBAÑEZ ROCA

AGULLES DE TRAVESSANY, AMBIENT PIRINENC

ENCANTATS DE L'ENCANTAT XIC: PER L'ENFORCADURA

CRESTA NORD-EST DEL GRA DE FAJOL

OMBRA FINS A MIGDIA: VIA DIRECTA NURIA (MIRANDA DE SANTA MAGDALENA)

ESCALADA ESPORTIVA A SOLIUS: ROCA PONÇA

LA GORRA MARINERA: VIA SARGANTANES