TROBADA ESCALADORS/ES DE LA SEAM A MONTALEGRE

En poques paraules... una mega passada. Arribo al bar de Vilanova de la Sal i em trobo amb un munt de gent que estan acabant d'esmorzar. La majoria són gent jove que no conec i això que fa anys que sóc de la SEAM. Per mi això és motiu d'alegria, comencem bé.
Organitzar coses sempre implica tensió i nervis. Felicitar sincerament a l'anima mater de la trobada, la Remei, sense ella no hauria trobada. Gràcies Remei... ja em ronda alguna idea per fer una altra trobada... ja en parlarem... La veritat és que ella no estava sola, havia el Pere i el Pol fent la carn i segurament més gent que avui no han escalat perquè nosaltres podéssim tibar i dinar... dinar per 5 euros i us juro que he quedat ben tip. No he sopat.No sé com poden sortir els comptes.
Al final un sorteig de material. Ja ho he dit en començar una mega passada.
Anem a Montalegre, som una cinquantena d'escaladors. Alguns van a fer via llarga, jo havia pensat anar-hi amb el Sergi Gàmiz però a la tarda em diu que es trobava malament...M'ho podia haver dit al matí a primera hora i ja m'ho hagués muntat d'un altra forma. Menys mal que no m'he esperat gaire i m'he acoplat a la cordada de Roger Comepiedra, la Maite i el Josep Maria. hem anat a fer esportiva al Panellet. Unes vies fàcils que hi ha a la dreta. Les he hagut de fer de primer doncs el Roger estava mandrós, ara per allí on miraves veies cordades...
Finalment hem anat a fer la via Lo Diedret que és de V, si però una dificultat mantinguda on calia escalar amb els cinc sentits. Els joves ens deixaven aquestes vietes pels padrins. Ells/elles preferien anar als 6b (ja es faran grans).
A les  3 a dinar. He pogut beure la darrera cervesa i hem hagut de dinar amb vi. Hi ha coses pitjor...
Carn a la brasa i de postres braç de gitano. Segur que has fet bé els comptes Remei??? Tot això per 5 euros??
Altres vies que he escalat per la vora: Lo mirador - Rampes invertides (Retaule) - Caputxi i llastra - Trobades escaladors de la SEAM 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESCALADA ESPORTIVA A SOLIUS: ROCA PONÇA

LA GORRA MARINERA: VIA SARGANTANES

LA CRESTA MISTERIOSA: LA CRESTA X-STRATS