AVUI ESPORTIVA A MONT-ROIG: ERMITA DE MONTALEGRE: SECTOR DEL CARQUINYOLI


Feia molt de temps que no anava a fer esportiva. Amb la colla vam decidir que amb la boira que visita la plana lleidatans calia anar a Mont-roig i com teníem poc temps el sector de Montalegre era ideal ja que teniem poc temps.

Vaig veure que en Jordi Marmolejo i D. Garcia havien equipat un sector al costat de l'ermita. Ja sabem on anem. Tal com havíem previst, feia sol i hem escalat ben calentets mentre que a Lleida encara romania la boira.

Els sector ens ha agradat molt, petit, íntim, amb vies per a tots els nivells. Pur plaer. L'escalada esportiva té l'avantatge que fas molta "vida social" amb la colla. Sols cal caminar 5 minuts.

Altres vies que he escalat per la vora: Lo mirador - Rampes invertides (Retaule) - Trobades escaladors de la SEAM -     El carquinyoli - El Panellet - TE REMEI - La Llastra i Caputxí - Variant cobarde a la Llastra

Com arribar a l'ermita de Montalegre? Des del poble de Vilanova de la Sal prenem una pista que surt de l'extrem oposat del poble. Aviat es bifurca. El ramal de l'esquerra baixa a l'estació de trens. El de la dreta va a l'ermita de Montalegre que ja veiem a la sortida de Vilanova a l'extrem de la serra de Mont-roig.

4,7 km. Revolt molt marcat. Anem a l'esquerra. A la dreta va la pista als cingles de Mont-roig.

6,1 km. Ermita de Montalegre on aparquem.

Fotografies de Manel Viladrich

Aproximació: Seguim el camí carener de darrera de l'ermita.

3 min Una fita ens indica que hem de baixar a l'esquerra. Baixada ferma.

5 min A l'esquerra tenim la roca del Carquiñyoli ple de vies... vinga a escalar.

Per obtenir el track:

Powered by Wikiloc

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

OMBRA FINS A MIGDIA: VIA DIRECTA NURIA (MIRANDA DE SANTA MAGDALENA)

ESPORTIVA O CLÀSSICA:L'OBAGA MALA: VIA IBAÑEZ ROCA

VILANOVA DE MEIÀ: L'ESCOLA: ESCALADA ESPORTIVA PAS NOU

AMBIENT ALPÍ: LA CRESTA DE CUBIL

REGUST PIRINENC, VIA DE LUXE: A DONDE VAS JORGITO

CRESTA NORD-EST DEL GRA DE FAJOL

ESCALADA ESPORTIVA: MARCANDO ESTILO: INFUSION PERICON I D'ALTRES

PEDRAFORCA: VIA PANY

ESCALADA DIVERTIDA: SANTUARI DE CORBERA (BERGUEDÀ)

ENCANTATS DE L'ENCANTAT XIC: PER L'ENFORCADURA