ORGASME A L'AGULLA DEL PENIS

Primer demanar perdó si aquesta entrada hi ha alguna afirmació que pugui semblar masquista. No ha estat la nostra intenció ofendre a ningú/ninguna.

Quan estàvem equipant el barranc de Grillons (caminada amb cadenes i algun esgraó) vam trobar una petita agulla que va despertar a tots aquell punt de morbo que tenim tots... aquella agulla semblava un penis. Vam decidir un dia pujar-hi. Sabem que, segurament, mai ningú la repetirà però a nosaltres ens va fer gràcia i us voliem explicar la nostra modesta aventura.

Descripció de l'escalada:

1a, i única tirada (  V - 7 metres - friends i un parabolt): Ens situem en el vessant est de l'agulla. La més fàcil de pujar... Els més valents pugen directe, el més covard (jo) pujo per la dreta per un tram de III. Placa llisa d'uns dos metres de (V) que ens duu a mitja agulla. Ara bé el tram bonic. Escalem pel fil de l'aresta polida. Pas exigent que ens obliga fer una espatarrada i pujar com puguem. El pas es pot protegir amb friends que posem en fissures longitudinals. Pugem com podem fins al cim del Penis. En el glande hem posat un parabolt per poder descendir. Ja us dic no és una gran escalada però si un bonic joc sexual.

Com arribar-hi? A Àger agafem la pista asfaltada que puja al Montsec. En el km 13 agafem el trencall a la dreta que duu a Colobor i Pla de l'Escumó, pista de terra. Als dos-cents metres, nou trencall. Anem a la dreta (Colobor). Als quatre-cents metres hi ha la cabana de la font de Gabrieló (ideal per dormir-hi). Aparquem.

Agafem el camí que baixa a l'ermita de Pedra. Als 100 metres Abandonem el camí i seguim una barrancada que ocupa uns antics camps ara erms. Anem baixar entre petits parceles de terra campa.

400 metres Abandonem el barranc i girem a l'esquerra pujant uns metres (fites) fins al pas de l'Enveja on trobem un tram de cadena. Baixem en diagonal seguint un corriol fitat fins arribar a la superba visió de l'agulla del Penis. Ja estem davant del nostre penis de pedra. Coordenades UTM: 31T  x=314371  y=4655762